Gdyby wszystkie marzenia się spełniały, świat byłby szary ...

Temat: DRUCZEK PRZELEWU
Mam taki mały problemik ... jak jest druczek przelewu to jest napisane tak przy przy jednym WP to znaczy W=Wpłata a P=przelew i dlaczego pod spodem jest napisane: nr rachunku zleceniodawcy (przelew) / kwota słownie (wpłata) a przecierz jak idziemy do banku z gotówką i chcemy komuś przelać kase to zaznaczają P a wtedy jest kwota słownie a powinno być numer konta?


PRZYKŁAD TEGO WŁAŚNIE PRZYPADKU
Użytkownik _VIP_ edytował ten post 27 listopad 2005, 17:11
Źródło: forum.ks-ekspert.pl/index.php?showtopic=66084



Temat: Receptura.

Tox a co za problem wpłacić na konto? Idziesz na pocztę, prosisz o druczek do wpłat na konto bankowe, wypełniasz, wracasz do miłej pani w okienku, płacisz.

Bo na przykład ma 50km do najbliższej placówki Poczty Polskiej a nie posiada konta w banku, który oferuje przelewy przez internet. ;-)

Skoro mówi, że nie może, to nie może, nie musiecie go uświadamiać, że jest takie coś jak poczta ;-)

Źródło: forum.fokuspace.com/index.php?showtopic=3561


Temat: Masowe zamawianie - Październik 2010
" />To możliwe że na nasze zamówienie się nie załapią te kołowrotki..
zależy jak będą przychodzić. Można je wpisać na listę i albo przyjdą albo nie ;P


Wpłaty będą przyjmowane do 7 października, jak $$$ nie wpłyną w tym terminie to można podziękować ;P - jeśli ktoś będzie wysyłał 6 na poczcie to niech wyśle mi skana na pw.
Jeśli ktoś jest szybki ;P to może nawet 6 zrobić zamówienie byle 7 rano na koncie były pieniążki ( u mnie w banku księgowane są przelewy o 10-11)
Wpłaty z banku PKO BP na moje konto są darmowe.
Proponuję by wpłacać +10%, a jeśli uda się kupić w cenie podanej w katalogu będę zwracać to 10%.
Dlatego proszę o pisanie w tytule
swój nick ... Hp - x zł, Trixie - x zł Trixie 10% x zł, przesyłka xzł
Przykład wypełniony
Tigromaniak Hp - 7zł Trixie - 10zł, Trixie 10% 1zł, przesyłka 9,50zł - ekonomiczna

Druk wpłaty
http://wyslijto.pl/plik/8ccz58n8h8
Źródło: forum.e-chomik.eu/viewtopic.php?t=8125


Temat: Masowe zamawianie hp - Październik 2010
" />Wpłaty będą przyjmowane do 7 października, jak $$$ nie wpłyną w tym terminie to można podziękować ;P - jeśli ktoś będzie wysyłał 6 na poczcie to niech wyśle mi skana na pw.
Jeśli ktoś jest szybki ;P to może nawet 6 zrobić zamówienie byle 7 rano na koncie były pieniążki ( u mnie w banku księgowane są przelewy o 10-11)
Wpłaty z banku PKO BP na moje konto są darmowe.
Proponuję by wpłacać +10%, a jeśli uda się kupić w cenie podanej w katalogu będę zwracać to 10%.
Dlatego proszę o pisanie w tytule
swój nick ... Hp - x zł, Trixie - x zł Trixie 10% x zł, przesyłka xzł
Przykład wypełniony
Tigromaniak Hp - 7zł Trixie - 10zł, Trixie 10% 1zł, przesyłka 9,50zł - ekonomiczna

Druk wpłaty
http://wyslijto.pl/plik/8ccz58n8h8
Źródło: forum.e-chomik.eu/viewtopic.php?t=8150


Temat: PRZELEW POCZTOWY
W zwiazku z licznymi pytaniami dotyczącymi płątnosci poprzez poczte zamieszczam krótka przykładowa instrukcje jak to nalezy robic :
Klikając na link na stronie głownej duela dotyczacy płatnosci przenosi on nas na stronke z panelem płatności w którym wybieramy poprzez klikniecie na czerwony napis zamieszczony po prawej strony wybranego poprzez nas pakietu, co powoduje przeniesienie nas na stronke allpaya na której mozemy wybrany przez nas pakiet wykupić. Kroki:
krok 1 - wybieramy kanał płatnosci w naszym przypadku czyli przelewu na poczcie wybieramy kanał "Przekaz/Przelew bankowy"
krok 2 - starannie wpisujemy swoje dane i dokładny adres Email
krok 3 - po tychze krokach klikamy na "dokonaj płątności" w dolnej czesci strony i pokazuje sie nam stronka na której jest druczek który trzeba wydrukowac w ilosci jaka tam jest podana i z takowym druczkime udac sie na poczte i wpłacić sume wymagana, dla tych którzy nie posiadaja drukarki zamieszczam obraz z przykładowym wygladem druczku dotyczacym płątnosci za wybrany pakiet:



Życze milej gry .
Źródło: duel.gameshow.pl/forum/viewtopic.php?t=2943


Temat: Składki Na Serwer Tawerna Tp tylko posty z wpłatami
Istnienie Tawerny TP zależy od Adminów oraz graczy.


Paltforma GamesNet.pl umożliwia wpłaty składek na serwer bezpośrednio na konto serwera. Dodatkowo istnieje możliwość zasilania konta serwera za pomocą SMS.

1.
W załączeniu przykładowy wypełniony druk wpłaty na kwotę 10zł. Możecie oczywiście go przepisać i wpłacić więcej. W tytule przelewu pisać "tyro". Nick i STEAM wpisać w poście w tym temacie.

2.
Płatność SMS-em jest wygodna, ale trzeba mieć świadomość, że operatorzy telefoniczni biorą wysokie opłaty.
I tak:
-SMS za 1PLN netto o treści AP.ZAS1 na numer 71068 - dla serwera 0.50 zł.
-SMS za 2PLN netto o treści AP.ZAS2 na numer 72068 - dla serwera 1.00 zł.
-SMS za 3PLN netto o treści AP.ZAS3 na numer 73068 - dla serwera 1.50 zł.
-SMS za 5PLN netto o treści AP.ZAS5 na numer 75068 - dla serwera 2.50 zł.
-SMS za 6PLN netto o treści AP.ZAS6 na numer 76068 - dla serwera 3.00 zł.
-SMS za 9PLN netto o treści AP.ZAS9 na numer 79068 - dla serwera 5.00 zł.
-SMS za 19PLN netto o treści AP.ZAS19 na numer 91968 - dla serwera 11zł gwarantuje slot na 1 mc.

3.
Po wysłaniu SMSa otrzymacie kod, który proszę przesłac mi na PW. nie pisać postów z kodami bo złodzieje kradną i wykorzystuja dla siebie.
Dopiero kiedy wpiszę ten kod w odpowiednie miejsce na GamesNet.pl pieniądze z SMSa zostaną przekazane na konto serwera. Kod jest więc bardzo ważny. Dodatkowo w PW ma się znalezc STEAM ID

4.
Subskrybowałem ten temat. Każdy post wysyła do mnie email. Proszę więc nie pisać komentarzy w tym temacie. Chcecie podyskutować - jest osobny temat. Tutaj zbędne posty będą kasowane.


5.
Wpłata min. 10 zł gwarantuje slot na 1 mc. Osoby, które wpłacą jednorazowo co najmniej 50zł otrzymają slota na 6 miesięcy. Wpłata 100zł gwarantuje slot na cały rok.

Pamiętajcie same deklaracje nie wystarczą, jeżeli chcecie aby serwer funkcjonował musicie się do tego przyczynić. teraz wszystko zależy od Was.


Wzór wpłaty w załączniku
Konto : 34 1240 6609 1111 0000 4932 1711
Załączone pliki
Źródło: gamingcrew.pl/forum/index.php?showtopic=1299


Temat: Sprowadzenie samochodu - papierki
Na prośbę kilku osób napiszę jak przebiega cała "papierkologia" dla samochodu sprowadzanego z Niemiec i rejestrowanego w Polsce. Opisuję jak to przebiegało w moim konkretnie przypadku: kupno od osoby prywatnej ;) - wymeldowanego samochodu.

NIEMCY - te rzeczy najlepiej załatwiać z osobą która zna niemiecki. Filozofi nie ma żadnej, ale dogadać się trzeba.

1. Kupno samochodu w Niemczech można kupić w komisie (umowa z komisem na ogół na kwotę zdecydowanie za dużą na Polskie realia) lub od osoby prywatnej. Płacimy i dostajemy do ręki Brief (kartę pojazdu), "mały brief" (dowód rejestracyjny) i kluczyki. Z tymi dokumentami udajemy się do niemieckiego wydziału komunikacji wykupujemy tzw. skierowanie do wyrobienia tablic zjazdowych. Ubezpieczenie wykupujemy, a tablice wyrabiamy gdzieś w okolicy urzędu. Jest tam na ogół jakiś punkt który to robi. Później tylko wizja lokalna urzędnika przy samochodzie, sprawdzenie numerów i zjeżdżamy do Polski. Ubezpieczenie w zależności od regionu Niemiec wykupujemy na 7, 14 lub 30 dni. Polecam maksimum - różnica cenowa niewielka, a korzyści jazdy na Niemieckich tablicach nieocenione :)

2. Granica tutaj nic nie załatwiamy - po prostu przejeżdżamy jak normalnym samochodem - tylko pokazujemy dokumenty do kontroli.

POLSKA

0. Robimy sobie kopie wszystkich dokumentów + dowód osobisty najlepiej po 5 przyda się na przyszłość i uniknie w popłochu szukania punktu xero i przepłacania.

1. Zaczynamy od pierwszego przeglądu w Polsce. Otrzymujemy dwa dokumenty: Dokument Identyfikacyjny Pojazdu i Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu.

2. Następnie wizyta w Urzędzie Celnym i zapoznanie się z drukiem AKC-U. Nie polecam wypełniania w domu gotowych formularzy i tak wypełnisz je źle (95% przypadków w urzędzie). Najlepiej druk pobrać w urzędzie i na podstawie przykładów wywieszonych na tablicy wypełnić wg. swoich danych. W moim przypadku składa się wszystkie dokumenty i dopiero po tygodniu z potwierdzeniem zapłaty akcyzy (kopia) przychodzimy po odbiór "Dokument potwierdzający zapłatę akcyzy na terytorium kraju od samochodu osobowego w nabyciu wewnątrzwspólnotowym". Jeżeli otrzymany ten dokument pamiętamy o zrobieniu sobie od razu kopii (xero) - 3 szt.

3. W międzyczasie zrobić tłumaczenia przysięgłe umowy (jeżeli nie jest dwujęzyczna), Briefu, dowodu rejestracyjnego - wymeldowania. Jeżeli je będziemy już mieli pamiętamy o zrobieniu xero - 3 szt.3. Następne kroki kierujemy do Urzędu Skarbowego dział VAT – druk VAT-24. Procedura wypełniania taka sama jak w urzędzie Celnym w gablotach powinny być dokładne przykłady co i gdzie wpisujemy. Tutaj już będą potrzebne dodatkowo do dokumentów samochodu ich tłumaczenia. I znowu kilka dni oczekiwania. W między czasie opłacamy VAT i z kopią potwierdzenia zapłaty po kilku dniach odbieramy "Zaświadczenie potwierdzające brak obowiązku uiszczania podatku od towaru i usług z tytułu nabycia środka transportu" - VAT-25

4. Opłacamy przelewem lub wpłatą na poczcie popularne "wrakowe", dane na początek maja. Kwota 500,00 zł na konto: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gosp. Wodnej56113010620000010995200014 W tytule przelewu trzeba umieścić Model i markę samochodu - stwierdzenie OPŁATA RECYKLINGOWA - i numer nadwozia samochodu.

5. Z tymi wszystkimi dokumentami które uzyskaliśmy do tej pory i ich kopiami udajemy się do wydziału komunikacji i rejestrujemy samochód. Po otrzymaniu tablic PL wykupujemy ubezpieczenie i samochód jest już pełnoprawnie zarejestrowany w PL. kserowanych dokumentów pojazdu kserokopie tłumaczeń.

Ważne są jeszcze znaczki skarbowe, zostawia się je praktycznie w każdym urzędzie a nie zawsze można je zakupić na miejscu. Nie pamiętam w tym momencie ile i gdzie się lepiło ale spokojnie 10 znaczków po 2 zł można sobie zakupić wcześniej.

Wszystkie w/w czynności wykonywałm dla miejsca zameldowania Warszawa - Mokotów.
Urząd celny: ul. Sekundowa 1 (przelew z danymi na IC na Modlińskiej)
Urząd Skarbowy: ul. Kujawska 1
Urząd Komunikacji: ul. Wiktorska 91A

Wiem, że w różnych urządach mogą być pewne rozbieżności w terminach i szybkości załatwiania różnych decyzji, ale teoretycznie powinno przebiegać to podobnie.

Co do godzin załatwiania najlepiej jednak być z rana, pół godziny przed otwarciem, wtedy mamy pewność że uda się załatwić na 100%.
UC - robiłem dwa podejścia jedno ok. 12 - za późno i około 10 - udało się, wyszedłem jako ostatni załatwiony klient około 14.30
US nie było kłopotów 10 min załatwiania
WK przyszdłem jakieś 40 minut przed otwarciem i byłem 20 w kolejce - później poszło szybko. 15 minut po otwarciu urzędu liczba osób w kolejce przekraczała spokojnie 100.

W razie wątpliwości bądź niejasności proszę pytać.

Pozdrawiam.

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=22813




Szablon by Sliffka (© Gdyby wszystkie marzenia się spełniały, świat byłby szary ...)