Gdyby wszystkie marzenia się spełniały, świat byłby szary ...

Temat: przekładka potrzebuje informacji przekładka kierownicy opla VEC c
Witam wszystkich . Mam pewien problem ponieważ chce kupić Vectre C 2005 anglik ale do końca nie mam pojęcia na temat przekładki kierownicy .
chodzi mi o :
co ulega przełożeniu <poza kierownicą pedałami panelem >
mniej więcej potrzebne narzędzia < przekładka będzie robiona samemu tzn Tato będzie to wykonywał>
problemy w WK
przeg. tech
jeśli jest jescze coś prosiłbym o dopisanie :)

Z GÓRY WLK DZIĘKI

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=63964



Temat: Opel Vectra 2002. ANGLIK Opel Vectra 2002. ANGLIK
.Mam do zaoferowania opla vectre 2002rok 1.8 benzyna,srebrny metalik stan bardzo dobry z możliwością przekładki i rejestracji w polsce.cena do negocjacji.tel 517-749-709 gg512269.ABS, dzielona tylna kanapa, autoalarm, centralny zamek, elektryczne lusterka, klimatyzacja, wspomaganie kierownicy, relingi, regulacja wysokości fotela, regulowana kierownica. Odwiedź moją stronę
Użytkownik luki. edytował ten post 10 maj 2009 - 19:12
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=78885


Temat: Vectra C przekładka anglik -> europejczyk - opłaca się?
Hej!
Mam na oku samochód Opel Vectra C. Mam pytanie: jaki będzie orientacyjny koszt zrobienia przekładki z wersji angielskiej na europejską? Jakich części z europejczyków potrzebuje mechanik, który będzie przekładkę robił? W ogóle czy robienie przekładki jest legalne, a przede wszystkim opłacalne?
Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź,
Dawid.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1463869.html


Temat: Przekładka kierownicy
" />
">Cięzka sprawa, volvo s60 napewno jest trudne do przekladki, osobiscie nigdy nie podjal bym sie kupna anglika volvo, bmw, audi czy innego samochodu tego segmentu. W Ostrołęce na 100% tego nie zrobisz, szukać trzeba w wiekszych miastach - Warszawa, przekladalem Land Rovera Freelandera - jest to latwy samochod do przekladki i uwierz... nie chcial bym nim jeździc...

Nie rozumiem w czym problem. Z każdym samochodem jest inaczej. Jednego przerabia się lepiej innego gorzej. Na pewno trzeba zmienić konsole, maglownicę, fotele, elektrykę, boczki drzwi, niekiedy tunel środkowy, serwo hamulcy, *****. Pomagałem w przerabianiu Discovery i nie było to az takie trudne. Opel Vectra B tez nie sprawia większego problemu. W niektórych samochodach jest to zabawa praktycznie plug&play, niektóre trzeba spawać itp, zdarzają się przypadki że trzeba wyjąc silnik itd itd. Po pierwsze trzeba sobie wszystko przekalkulować czy taka przekładka opłaca się finansowo, czy nie lepiej kupić samochód z kierownica po właściwej stronie.
Źródło: forum.moja-ostroleka.pl/viewtopic.php?t=4194


Temat: [w124] po dzwonie

To samochód nie do przekładki,ale jeżdzi hehe czyli wszystko idzie zrobic''
Zgadza się, bo nie każdy samochód daje się łatwo przerobić.
Rozmawiałem z gościem co ściąga i przerabia angliki to mówił że najłatwiejszy i najbardziej opłacalny w przeróbce jest LAND ROVER Freelander... Nawet deska zostaje ta sama, tylko trzeba dokupić dwie lub trzy zaślepki, przekładnię kierowniczą (zna jakiegoś gościa co przerabia oryginalne), klosze lamp, wkłady lusterek i tyle. Mechanizm wycieraczek jest do przerobienia, ściana grodziowa jest już przystosowana do przeróbki, nic nie trzeba spawać i wycinać (no może tylko zrobić otwory pod śruby).

Drugim samochodem łatwym do przeróbki jest Renault Laguna, Vauxhall (Opel) Vectra B.
Pozdr
Źródło: mb201-124.eu/viewtopic.php?t=10830


Temat: Sprawdź wyposażenie auta wg numeru nadwozia (VIN) od roku modelowego 1998 (wcześniejszych zazwyczaj się nie da)
Jedyna cyfra która wchodzi zamiast F to 5 - ale wtedy właśnie wychodzi, że to anglik 1.6 benzyna - łątwy do przekładki bo ma oba filtry napędu.
REG: S208MSL Data produkcji: 19980316
Typ Silnika: X16XEL
Numer Seryjny Silnika: 20C11731
Typ Nadwozia: F68
Kod GM*Drive: XXBA
Filtr Napędu: Oba
Znaczenie VIN:
W0L:General Motors
0:Not Special Vehicle
J:Vectra
B:Vectra-B
F68:5 DRZWIOWY HATCHBACK
W:1998
5:Antwerp
161242:SERIAL NUMBER
2F3 = RADIO,CAR 400 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 46L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU 755 781 80I = WNĘTRZE-CZARNY A01 = SZYBA,ZABARWIONA A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE AR6 = PAS,SIEDZENIE TYLNE,ŚRODKOWY,TRÓJPUNKTOWY AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY CF4 = DACH OTWIERANY,PRZEZROCZYSTY,RĘCZNY COB = WYPRODUKOWANO W ANTWERPII 2 CU9 = DLA WIELKIEJ BRYTANII CUV = WYPOSAŻENIE DODATKOWE - WIELKA BRYTANIA CV7 GT6 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.19 K73 = ALTERNATOR,70A L91 = SILNIK BENZYNOWY 16 M79 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA N46 = KOŁO KIEROWNICY,CZTERY SZPRYCHY NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2 NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA PB9 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,18 OTWORÓW,51/2JX14 QCI = OPONY,185/70 R 14-88H T6C = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 1 T72 = REFLEKTORY,RUCH LEWOSTRONNY TN5 = AKUMULATOR,44AH U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ U83 = GŁOŚNIK,6 UC1 = PRĘDKOŚCIOMIERZ,ZESP.,MIL/GODZ. VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ W2W = LITERNICTWO,LS W2Z = EMBLEMAT,OPEL,TYŁ,USUNĄĆ W3X = SILNIK,SZENTGOTTHARD W4Y W6C = WYKOŃCZENIE,TKANINA,STANDARD,WARAINT 1 W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA XQ2 = DLA VAUXHALL Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=105140


Temat: Sprzedam Przekładke Opel Vectra B do anglika. Kompletna.
Sprzedane, proszę moderatorów o usunięcie tematu.
Użytkownik markul edytował ten post 05 lipiec 2010 - 20:50
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=113304


Temat: [S] Opel Vectra Kombi Sport 2.0DTi xenon, climatronic
Tak jak w temacie...

Sprzedam:

Opel Vectra Kombi Sport 2.0.DTi rok produkcji 2000, samochód jest naprawde zadbany wszystko co w nim robiłem, robiłem dla SIEBIE nie na handel, wszystko od A do Z jest sprawne odpowiem na każde pytanie itd...

Sprzedaję z powodu otrzymania auta służbowego, to auto naprawde nie wymaga najmniejszego wkładu własnego.


Wyposażenie:
- climatronic
- elektryczne szyby 4x
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- tempomat
- ABS
- 4x poduszki powietrzne
- welurowa tapicerka
- 2x podłokietnik
- centralny zamek
- lakier metalic
- radio CD MP3 Kenwood MP6090+ 6 głośników
- halogeny
- reflektory xenonowe + spryskiwacze reflektorów
- przyciemnione szyby
- felgi aluminiowe 16” opony zimowe 205/55/16 Fulda Supremo
- tłumik końcowy Sebring dedykowany, nie robi hałasu nawet troszke... wogóle go nie słychać

W samochodzie wymienione zostało w ostatnim czasie:
- olej + filtr oleju + filtr paliwa (01.12.2008 zrobione ok 1500km od wymiany)
- filtr przeciwpyłkowy
- klocki + tarcze przód
- klocki tył
- płyn w chłodnicy
- płyn wspomagania
- palniki xenonowe

We własnym zakresie zrobiłem:
- tłumik końcowy dedykowany Sebring
- podświetlenie zegarów, wyświetlacza, oraz climatronika kolor czerowny
- przyciemnione tylne szyby
- elektryczne szyby tył, tylko wymienione siłowniki, wiązki były
- wkładka filtra poweitrza K&N
- kierunki coczne Clear
- manetka wycieraczek z Omegi z regulacją szybkości pracy wycieraczek
- klamka drzwi kierowcy bez zamka, oryginalną z zamkiem dodam

Reszta to oryginał wersji Sport.

Samochód jest zadbany, wsiadać i jeździć.


P.S.
Proszę się nie sugerować brakiem zamka w klamce w drzwiach kierowcy (oryginał posiadam) TO NIE JEST PRZEKŁADKA Z ANGLIKA MOŻNA TO SPRAWDZIC W SERWISIE GM.
Zamieniłem ją z oryginalną tylko ze względów estetycznych, bez zamka bardziej mi się podoba.

Zdjęcia zainteresowanym wyślę e-mailem.


Cenię 18.000 oczywiście do negocjacji, zależy mi na sprzedaży... bez sensu aby Vectra stała na parkingu...

Wszelkie info pod nr tel. 693-074-744 lub e-mail piotrwedolowski@wp.pl
Użytkownik Piotrek Wawa edytował ten post 26 styczeń 2009 - 22:13
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=69686


Temat: Co Zrobić Po Kupnie Vauxhall Vectry Dti 2,0 Z 2001r.? Chciałbym się dowiedzieć co trzeba porobić w samochodzie.

Witam wszystkich, od miesiąca stałem się użytkownikiem Opel Vauxhall Vectra DTI 2,0 z 2001 roku. Chciałbym się dowiedzieć, co oprócz oleju silnikowego, filtrów powietrza, paliwa, i inych standartowych rzeczy do wymiany potrzeba zrobić przy tym samochodzie. Jak to jest z łańcuszkiem rozrządu, czy jest on bezobsługowy, czy trzeba coś wymieniać (jakieś rolki napinające?). kompletnie się na tym nie znam.
Mam jeszcze jeden problem, który dotyczy checka, a mianowicie gdy jadę przy większej prędkości od 120 wzwyż czasmi pojawia mi się check. Czasami check zapala sie, a czasmi nie.
Byłem na komputerze to koleś z serwisu powiedził mi że jest jakiś błąd sprzęgła? Ale według niego to raczej nie jest to.
Jako że, mam samochód po przekładce z anglika, to może te magiki co robiły przekładkę coś źle popodłączały.
Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam[b]


Jeśli chodzi o checka miałem to samo przy stałej prędkosci 110 zapalał się check. Bład na techu ten sam czyli wyłacznik sprzęgła a przy okazji nie działa tempomat. Problem tkwi w samym wyłaczniku albo czeka Cię wymiana, albo mozesz zrobić to co ja. Naciskasz pedła sprzegła do spodu następnie szukasz wyłacznika sprzęgła i wystającego z niego białego bolca, jak go zlokalizujesz musisz go wyciągnąć z wyłacznika tak około 2 cm, następnie puszczasz po mału pedał sprzegła co spowoduje poprawne ustawienie się bolca wzgledem wyłacznika. U mnie pomogło w serwisie od razu chcieli mi sprzedać wyłacznik za 80 zł.

A ciekawe w jakim seriwisie byłeś że koleś nie wiedział ze jest wyłacznik sprzegła i od razu stawiał diagnozę "że to chyba nie to".
Użytkownik lukaszo edytował ten post 19 czerwiec 2007 - 12:00
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=39503


Temat: przekladka z angola
" />janek-jogurt, ja 2.5 roku temu przerabiałem Vectrę B z 2001 roku. O tyle była sprawa łatwiejsza, że w ścianie grodziowej były już wytłoczenia pod wersję europejską W Astrze, z tego co wówczas się orientowałem, trzeba było wymieniać całą ścianę, a to już jest niestety większa ingerencja, ale do zrobienia.

Potrzebne części to m.in.:
- cała kompletna konsola z nagrzewnicą (w Vectrze nawet pokrętła od nawiewów były inne w angliku, kierownica z poduszką może być angielska)
- wykładzina (inne profile i wycięcia)
- plastiki tunelu środkowego
- serwo
- układ kierowniczy (choć kolumna ponoć pasuje angielska)
- lampy przednie
- lusterka (kolega z forum przypadkowo kupił z anglika i był problem z widocznością)
- wycieraczki szyby przedniej (są po drugiej stronie)
- ew. lampy tylne (światło przeciwmgielne w europejczyku jest jedno, a przepisy mówią, że musi być ono w lampie od strony osi jezdni)
- warto mieć też oryginalną wiązkę, ale jeśli się nie uda to trudno.

Dla własnej wygody możesz też zmienić fotel angielskiego pasażera (najczęściej nie ma regulacji wysokości), osłony przeciwsłoneczne i rączki w podsufitce (po drugiej stronie) oraz zegary.

Generalnie najbardziej opłaca się przerabiać auto jak najmłodsze (dlatego ja brałem Vectrę B z 2001, przedostatni rok produkcji), gdyż robota taka sama a wartość auta inna. Poza tym najlepiej kupić drugą Astrę na części (ja kupiłem rozbitą Vectrę po dachowaniu - wszystko prócz silnika, karoserii i papierów - cały środek, kompletne drzwi były). Mi po przekładce zostało sporo części, jak całe wnętrze w skórze, wszystkie elektryczne szyby z przełącznikami itp., które odsprzedałem i w sumie same części nie wyszły mnie dużo bo ok. 2-2.5 tys zł, a zaleta całego auta jest taka, że zawsze masz wszystkie części, jeśli okazałoby się, że czegoś Ci potrzeba.

Chyba niczego nie przeoczyłem

Zdjęcia z przeróbki Vectry można obejrzeć tutaj:
http://traviz.fotosik.pl/albumy/124427.html

A tu już po wszystkim:
http://traviz.fotosik.pl/albumy/191759.html

Generalnie byłem z niej zadowolony, choć były chwile zwątpienia Niestety z powodu wyjazdu musiałem sprzedać co nie było łatwą sprawą :? Większość ludzi się bała i przyjeżdżała na oględziny zwykle z ciekawości ale znalazł się człowiek, który docenił wkład pracy i sprawdził wszystko po swojemu Największy problem był z dokumentami eksportowymi z DVLA - bałagan prawie jak w Polsce tylko ludzie milsi- a to im zaginęły, to nie doszedł fax to co innego. W sumie na same papiery czekałem koło 3-4 miesięcy, kiedy Vectra stała już przerobiona i czekała tylko na rejestrację.

W polskich stacjach diagnostycznych nie było w wykazach Vauxhall, podobnie jak w wydziale komunikacji i auto zostało zarejestrowane jako Opel Vectra (zresztą na tabliczkach wszędzie było nabite Opel, po numerze VIN kraj produkcji to Niemcy, co mnie dziwiło bardzo ). Pomimo tego zostawiłem wszystkie oznaczenia oryginalne tj. Vauxhall, gdyż nie miałem nic do ukrycia Choć widywałem na Allegro Angliki ze znaczkami Opel :? Łatwo to jednak rozróżnić jak ktoś jest w temacie
Źródło: graphiplus.home.pl/astra/viewtopic.php?t=2312




Szablon by Sliffka (© Gdyby wszystkie marzenia się spełniały, świat byłby szary ...)